|
Post by Bansku on Dec 28, 2013 14:21:57 GMT
Juu pääset Diplolle:-) Rekisteröidythän foorumille ja teet mahdollisimman tarkan esittelyn sille tarkoitettuun osioon.
|
|
|
Post by Eerika. on Dec 29, 2013 10:39:15 GMT
Lomake: Nimi: Eerika Ikä: 11.v Kokemus: Virtuaalitalleista ei ole kokemusta, mutta IRL ratsastan. Tulen toimeen hevosten kanssa. Luonne: Olen kiltti ja mukava Hevonen kenet haluat: Haluaisin Divina Ingnissin.
|
|
|
Post by Bansku on Dec 29, 2013 10:47:06 GMT
Tuo riittää eli pääset Iranalle:-) Rekisteröidyn foorumille ja tee mahdollisimman tarkka esittely itsestäsi, niin voit aloittaa hoitamisen heti.
|
|
Chappe
Uusi ihmettelijä
♥Rusina♥
Tietoja: Vuokra hevonen: Rusina
Taso: ko. he B, re. 100cm
Ikä: 9 v.
|
Post by Chappe on Dec 31, 2013 21:16:17 GMT
Moikka! Olen Charlotta (Chappe) En alkaisi hoitajaksi, mutta vuokraisin erittäin mielelläni:) Löysin Sun Palaseen hevostalli.netin kautta, kun ilmoittelin hakevani vuokra- tai ylläpitoponia. Olisin siis kiinnostunut vuokraamaan Rusinaa (ensin halusin Kikan, mutta mielipide muuttui;D)
Eli, Charlotta (Chappe) 9v kokemusta 3 vuotta, joka päivä (paitsi sunnuntaisin ja jos olen reissussa) ratsastusta, omilla hevosilla, ja omalla tallilla hiipparointia. Tasoltani he B ja re n100cm. Olen luonteeltani iloinen ja positiivine, reipas ja avulias:) Tulen hyvin toimeen kaikenlaisten ihmisten ja eläinten kanssa. Minuun voi luottaa! Ulkonäöltäni olen vaalea ihoinen, ja omistan kullan keltaiset hiukset. Silmäni ovat kirkkaan siniset ja niiden alla on pisamia. Haluaisin VUOKRA PONIKSENI Rusinan, jolle voisin kirjoittaa luonteen, ja piirtää kuvia:)
Hyvää uutta vuotta kaikille toivoo Chappe! Ja Chappe toivoo myös pääsevänsä vuokraamaan Rusinaa joksikin aikaa:)
|
|
|
Post by Bansku on Dec 31, 2013 21:19:15 GMT
Juu pääset Rusinalle:-) Tee itsestäsi esittely sille tarkoitettuun osioon.
|
|