|
Post by Bansku on Nov 27, 2013 16:15:07 GMT
♥ Kaboom "Pommi" ♥ Islanninhevonen, ruuna ♥ Koulutus: Ko. He B, Re. 85cm ♥ Hoitaja: Inka
Muistilista
♥ Sateella sadeloimi ♥ ♥ Asuu ori/ruuna pihatossa ♥ ♥ Ratsastaessa raippa ja pintelit ♥ ♥ Punaiset tutit ♥ ♥ Nahkaiset varusteet mustia ♥ ♥ Kankaiset varusteet armeijan virheitä ♥
|
|
Inka
Uusi ihmettelijä
Tietoja:
Hoitohevonen: Pommi
Taso:
Ikä: 11 v.
|
Post by Inka on Dec 15, 2013 8:35:31 GMT
Tutustumista! Tulin tallin pihaan ja näin Pommin kirmaavan pihatossa. Minun oli siis haettava se sieltä. Hain Pommin omaan karsinaansa ja hain hoitotarvikkeet. -Hei poju. Sanoin Pommille kun laitoin riimua päähän. -hörr. Pommi vastasi takaisin. Kiinnitin riimun-narun paikoilleen ja solmin kaltereihin. Talli on todella hieno! Pommi oli rauhallinen ja se kuunteli hyvin. Minä aloin harjaamaan Pommia. Aloittaen kaulasta häntää kohden. Pommi oli erittäin nätisti. Sitten vein Pommin peskarsinaan ja pesin sen jalat sielläkin se oli kärsivällinen. Siten Vein Pommin takaisin karsinaan ja harjasin vielä jalkoja. En ollut varma saisiko Pommilla ratsastaa tänään maksua vastaan? Joten kysyin vastaan tulevalta tytöltä. -Saako Pommilla ratsastaa maksua vastaan? kysyin Tyttö käveli ohitseni ja huikkasi "Lol" olin täpinöissäni en kestänyt tuollaista! No jos saisi ratsastaa se jäisi toiselle kerralle. Sitten pesin Pommin varusteet ja laitoin ne paikoilleen ja söin eväät ja lähdin pois. Ensimmäinen päivä oli sellainen. //Ihan kiva tarina, mutta kannattaa kiinnittää huomiota tarinan pituuteen ja oikein kirjoitukseen. Kappale jaot selkeyttäisivät lukemista ja otsikko olisi voinut olla isommalla kuin muu teksti. Tarina kannattaa ensin kirjoittaa vaikka Word-kirjoitus ohjelmaan, eikä sitä silloin tarvitse yhtäkyytiä loppuun.
- Bansku //Ei mulla oo mitään sanottaavaa, koska Bansku sanoi kaiken tarvittavan. - Merle
|
|